In progress..

Har varit lite smått irriterad en stund nu. internet har inte fungerat, och det visade sig att min farbror hade råkat dra ut någon propp som gjorde att dom fick strömavbrott (: haha


Blir inget jönköping imorrn ):
det skulle tydligen bli fint väder imorrn, så vi tar det på söndag istället. Vilket iofs är bra eftersom jag får ha min dator en extra dag (:

Som ni ser så håller jag på att rita i illustrator, känns som en evighet sedan. Senaste bilden jag gjorde var den 27:e december. Typ en vecka sen. Haha, kollar tillbaka och kollar på första illustrationen som jag lade upp i bloggen. Jag måste bara säga en sak.. den är ganska ful. Tycker iofs inte att någon bild på Tom har blivit speciellt bra, vet inte riktigt varför, men jag tycker inte att jag får till hans ansikte särskilt bra. Som på bilden ovan. Jag gillar inte ögonen, men jag har suttit och ritat om och ritat om dom i en timme nu, så nu ger jag upp. Dom får helt enkelt se ut så där (:
Ja, ja.. nu ska jag springa och se slutet av På spåret och sen ska jag fortsätta att rita.

Den blir nog inte klar idag, så ni får kanske se den imorrn (:

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

:Leonita dör:



HOLY SMOKES. Kolla på bilden.. det är nog det bästa jag har sett! SJUKT!

2009-01-03 @ 01:16:33
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: soma & mirre

Skitsnygg =)verkligen..!

2009-01-09 @ 23:02:57
URL: http://tokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0