I'd live and I'd die for you. I'd steal the sun from the sky for you


Är lite övertrött. Går på sparlåga kan man väl säga. Alex tycker att jag ska gå och lägga mig och jag ska väl lyda henne (: Man måste börja planera vilken/vilka festivaler man ska gå på. Vore bra om TH släppte sin turnéplan så att man kan anpassa sig lite efter den.

Just nu ser jag på Kejsarens nya stil, som jag fick av Elin i julklapp. Den är så sjukt underbar. Helt fantastisk. Jag älskar Siv Malmqvists röst. Så klockren. Boken jag har på bilden är förresten en av de bästa böckerna jag läst (har dock en bit kvar). Killing yourself to live heter den och är skriven av Chuck Klosterman. Alla ni som (liksom jag) har läst Douglas Couplands (framför allt jPod och alla familjer är psykotiska) böcker kommer att älska denna.

Har verkligen saknat Jönköping, och det är så skönt att vara hemma!
Hörs imorrn, god natt.

"jag ska aldrig mer lita på en ekorres vägbeskrivning"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0