Guten nacht


Tänkte skriva ett kort inlägg innan jag stänger av datorn för dagen.
Jag har sett Stardust idag. Jag måste säga att jag blev glatt överraskad, den var betydligt mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Slutet var så klart lite töntigt, men det brukar det väl vara i sådana filmer? Helt okej film i vilket fall.

Saknar mina töser. Ska bli skönt att börja skolan igen om två veckor. Saknar den väldigt mycket.

Känner mig lite nere och ska nu gå och se klart på THTV DVD:n, jag gillar det jag sett hittills. Dom är ju så sjukt underbara att man inte kan låta bli att dra på munnen när man kollar på den.

Guten nacht.
/S

Kommentarer
Postat av: MIRRE

jag har en samsung u 700.. MEN jag stör mig på att man inte kan välja egna sms signaler =/

2009-01-02 @ 15:04:20
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0