Going faster than a rollercoaster.


Mitt bord är tillbaka och jag är skapligt nöjd.
Jag har tränat idag, och känt mig smal hela dagen.
Underbaraste Anna har gjort pannkakor till mig (super goda).
Jag har ätit en bit kyckling.

Jag har gjort klart en design och börjat på en ny.
Jag har sett Let's dance.

Det är fredag och jag sitter framför datorn och kollar på tv.
Vad händer i helgen? Har inga planer what so ever.

Jag sitter med ett stor leende på läpparna och sjönger Monsoon eller Everyday som är med i någon reklamfilm..
Nu ska jag fortsätta lite med en design, och sen ska jag väl ta en macka eller något. Ska försöka lägga mig skapligt tidigt i alla fall (yeah, right)

gud vad jag kommer att vara rastlös i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0