Du bist alles was ich bin

Sitter och kollar på Zimmer DVD:n - Just nu är det slutet på In Die Nacht - och det är ungefär vad jag orkar med just nu. Jag har suttit framför illustrator i två timmar nu, och jag börjar bli yr. Vilket är ett tecken på att jag verkligen borde sluta. Och det ska jag snart göra också.

Nu är det Rette mich. Jag älskar den versionen av den låten. Därför tänker jag posta den längst ner i detta inlägg. Jag har inte gjort så mycket idag. Jag har väl klätt på mig, det är väl det mest ansträngande jag gjort hittills. Jag ska snart gå ut och gå en kort sväng. Jag behöver luft. Efter An Deiner seite. Jag lovar.

Ich bin da, wenn du willst. Schau dich um dann siehst du mich.

Vi får se hur resten av dagen blir. Küss


Hörst du mich nicht?
Rette mich


Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Det var riktigt viktigt, självklart. Och jag hoppas du får en bra dag.

2009-01-12 @ 14:53:47
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: LINA

sv: Ja tusen tack , ska bara försöka komma igång här på devote riktigt , men kan slänga i väg en komentar eller mail ,när du kan fixa en åt mig <333 du e bäst

2009-01-12 @ 14:59:02
URL: http://missinna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0