Detta visste ni kanske inte om mig..

  1. När jag var liten ville jag bli vetrinär, begravningsentreprenör, brandman, vampyr eller filmregissör.
  2. Jag har inte druckit coca cola sedan jag var sju år gammal.
  3. Jag var kär i Johnny Depp när jag var elva år gammal.
  4. När jag var yngre utvecklade jag en fobi mot att trycka på stoppknappar på bussar och tåg. vilket ofta resulterade i att jag kunde åka flera stationer längre än nödvändigt. Plingade ingen där jag skulle av åkte jag helt enkelt vidare till nästa osv. Så höll jag på fram tills jag slutade gymnasiet.
  5. Jag kunde inte säga bokstaven 'R' när jag var liten och blev mobbad för detta. Jag gick hos en talpedagog i något år. Jag lärde mig uttala R ordentligt först när jag gick ur högstadiet .

Kommentarer
Postat av: Veronica

fin du var i den röda balklännigen :) fina kort för övrigt:D fusk att du är i Italien så avundsjuk...

2009-01-08 @ 16:41:57
URL: http://veronicagerding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0