Äntligen hemma!

Startade ifrån Bologna 04.12 och kom hem för ungefär en timme sen. Är sjuk till råga på allt. Skit jobbigt. Tänkte bara uppdatera lite snabbt.

Orkar inte skriva om resan nu, ska äta och packa upp - och se på film. Jag är lite förbannad över att jag glömde att lägga över mitt älskade hårvax ifrån mitt handbagage till min andra väska. Dom tog det ifrån mig. Jag är ledsen. Så jag får åka och köpa nytt imorrn.

Ska försöka sova länge imorrn. Tycker att jag förtjänar det (:
Får se vad som händer imorrn, jag har inget planerat, men å andra sidan brukar jag aldrig planera någonting på mina födelsedagar. Jag litar på Anna och Alex (som jag äntligen får träffa imorrn! wiee!).

svarar på mail och kommentarer imorrn - promise.

Nu ska jag äta. Küss

Denna gången drabbas inte vi på samma sätt
Men att vi får va tillsammans gör det hela inte rätt
Taggtråden är utbytt mot stjärnor i det blå

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ååh, hoppas du hade det underbart i Bologna, det är du värd;D kram

2009-01-12 @ 22:53:28
URL: http://michaelamedor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0