All we hear is Radio GaGa

Igår målade jag och anna våra köksbord. Det är tänkt att dom skulle bli svarta. Det blir dom inte. Om jag orkar, det tog 45 minuter att måla ett bord och torktiden är 4-6 timmar. Anna får besök imorrn, så jag måste nästan måla det idag. Suck.

Vi har börjat med webbprogrammeringen nu. Vi arbetar i Visual Studios.. Just nu fattar jag inte vad jag ska göra. Det gör ingen annan i klassen heller. Helt fantastiskt. Men det är på gång nu i alla fall. Har fått en del nya idéer och det är skönt. Måste skriva ner dom någonstans innan jag glömmer av dom.

Jag känner mig inte helt på topp. Jag känner mig relativt värdelös. Därför bloggar jag inte just nu. Dessutom har jag inte haft tid och inget bord (:


Favorit pojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0