Your promises… They look like lies..

I natt har jag inte sovit särskilt bra, jag vet inte varför jag är så orolig, men det är jag. Det är mycket irriterande. Jag gick upp runt tio och åkte ner till gymmet med anna och alex.

Ikväll ska jag göra en paj, det kan bli väldigt intressant. Det kan bli bra, men det kan också bli väldigt dåligt. Det ska bli spännande i vilket fall (:

I helgen blir det förhoppningsvis en del programmerande. Jag ligger lite efter och ska försöka jobba ikapp min tidsplan. Prio ett just nu är Sarah's design, det är lite strul med den i Explorer - som vanligt. Människor, börja andvända Firefox, ni kommer inte ångra er (:

Hittade lite godbitar ifrån asos, som jag gärna skulle vilja ha. Har inte råd just nu, men kanske till nästa månad. Kanske. Det kostar ju inget att titta i alla fall.


Denna gillade jag jätte mycket, så sugen på'n.





Nu ska jag ta en banan och fortsätta att städa. Hörs senare. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0