Will you still need me, will you still feed me, when I'm 64?


Okej, jag har en förmåga att alltid förstora upp alting så att det går överstyr. Jag känner att min flashsida börjar att göra det nu. Jag har skissat på bilder i photoshop, som jag vill att det ska se ut. Det ser bra ut, helt okej faktiskt, och visst är det skönt att ha många idéer, men mindre skönt att man inte kan genomföra dom. Puh, jag måste skära ner på lite saker. Men jag tror att detta kommer att bli kanonbra, och jag lovar att lägga upp det här sen när jag kommit igång på allvar.

Jag måste skaffa en snygg grafik..

Kommentarer
Postat av: Amiee

sv: yes he's so gorgeous!

I love your blog layout, in the comment box with Bill's eyes.. it's great (:

Kram

2009-02-19 @ 16:51:15
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0