Underbar dag!

Jag känner på mig att den här dagen kommer att bli jätte bra. För det första så var SOLEN framme när jag kollade vädret förut, och dessutom ska jag ner på stan nu och träffa mina töser.. Vi ska till IKEA - igen.

Jag somnade riktigt sent igår, och för en gångsskull ställde jag klockan. Jag ställde klockan på elva, men vaknade redan kvart i. Det känns skönt att inte sova till tolv - halv ett.

Hoppas allting är bra med er. Jag hade en liten svacka igår, men nu mår jag betydligt bättre. Jag är så sugen på att ta tag i allting jag måste göra. Nästa vecka är det tentavecka, vilket betyder att vi är "lediga" - vilket egentligen betyder att vi måste sitta i skolan och plugga. Men det är helt okej.

Nu måste jag slänga på mig lite kläder, leta reda på nycklar, mobil och iPod och sen ta mig ner på stan och ut till A6. Till allas förvåning har jag hunnit med att äta frukost. En riktig frukost. Momma.

Hörs senare.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0