Planering och The hills.

Det går skapligt segt med planeringen.. Jag har kommit till den detaljerade delen av planeringen, och den är sjukt jobbig. Men jag har till på fredag att riktigt fundera ut hur min hemsida ska se ut, samt hur alla animationer och knappar ska se ut och göra. Jag behövde en liten paus (som om jag inte redan tagit tillräckligt många) och nu sitter jag och kollar på The Hills. Vad jag inte fattar är varför dom sänder gårdagens avsnitt idag igen?

Jag har lite problem med The Hills, jag tycker det är rörigt. Är det på riktigt, eller på låtsas? Anna förklarade för mig att det är en slags realityserie som dom har klippt ihop på ett sånt sätt att det ska framstå som en såpa, stämmer detta?
Rörigt, minst sagt, och jag har på tok lite fritid som ens sitter och tittar på sånt.

Nu ska jag dricka upp den sista mjölken + o'boy samt käka en macka eller två. Sen ska jag ut och gå en sväng. Måste hitta ett annat alternativ att gå som tar ungefär 45 minuter. Har en runda som tar 20 min, en som tar 30 minuter och en som tar ungefär 10 minuter.

Hörs senare, Küss

Kommentarer
Postat av: LINA

Hej du heting din profilbild är inte att leka med Grrrr<33

Jag har skickat i väg ett mail till dig :P

2009-02-17 @ 18:46:36
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0