Come and see me, I'm Girl next door

Sitter och nynnar på girl next door med Lucy Street, vem minns denna underbara låt? (:

Jag brukar aldrig vara inne på pingpong (en webbplats för alla som går på Tekniska Högskolan) men idag gick jag in där, och vad är det första jag får se? Jo:

febrig "unge"
Hej Tyvärr får jag stanna hemma med sjukt barn imorgon onsdag. Torsdagens och fredagens labbar berörs inte av detta. Vi har egentligen bara sökmotorsoptimering kvar på kursplanen. Det gör inget om vi knuffar på det till nästa vecka då det inte ingår i ert projekt. Andreas C.

Ha! Jag behöver inte gå upp klockan sju imorrn! Wiehoo!

Min nya last: Rostat bröd med jordgubbssylt. Har tappat räkningen på hur många jag har ätit idag. Det känns lite illa, men ack så gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

Woho! Jag minns den, av någon anledning hittade jag singeln i min CD-hylla och var tvungen att lägga in den på mp3n för någon månad sedan.



Hallonsylt är också väldigt gott på rostat bröd, precis som jordgubbssylt.

2009-02-24 @ 21:02:50
URL: http://nyckel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0