Tips på låtar!

Jag ska bränna ihop en skiva till en vän i "julklapp" och jag vill ha tips på nya låtar. Med nya låtar menar jag låtar som kommit efter 2005, haha. För jag är sämst på nya låtar. Jag ska ha med Lady Gaga - Bad Romance i alla fall, det är ungefär så långt jag kommit. Hon gillar lite sån musik, lite r'n'b, pop och sånt. Hon hatar Tokio Hotel, men jag ska allt smyga med en låt ändå, mohaha.

Tips är jätte välkommet!

Btw, har lyssnat på Lady Gaga nästan hela dagen.
Vet inte vad som tagit åt mig, men jag börjar gillat.

Kommentarer
Postat av: Mariam

TH's nya album är ju perfekt för de som gillar dagens "pop musik".... Dogs unleashed och Human connect to human ftw =)

2009-12-18 @ 00:07:57
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: LINA*

GAGA FTW <3



sv: tack<3333 blir lika glad varje gång du säger det

2009-12-18 @ 14:26:04
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0