Woop woop!

Jaa, äntligen en föreläsning där jag satt på helspänn hela tiden och gillade varenda minut. Marknaskommunikation 2, FILM delen. Oh yeah. Hade ingen aning om att vi skulle ha det idag och jag blev riktigt glad när jag fick reda på det!

Det var mycket filmhistoria, som jag gått igenom några gånger förut, så det var inte mycket nytt att hämta. Vi fick även en fotouppgift som ska vara klar den 21 september. Vi ska göra en stillbildsserie på fem bilder.

Vi ska även få redigera film (jättkul! gjorde det en del i gymnasiet) och göra en egen film. Hoppas att kursen blir lika kul som den var idag..

Jag är supertrött och ska lägga mig i soffan framför tv:n en stund innan jag ska ut och gå. måste rensa huvud och lungor.

Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0