that's alright, that's okey


Jag känner mig lite ensam. Jag har ändå varit skapligt duktig idag. Jag har börjat på en ny bloggdesign, som troligtvis kommer att bli skitsnygg. Jag testar en idé som jag fick för inte så länge sen. Faboulous. Hoppas det blir lika bra som det är i mitt huvud. Vet inte om den ska hamna som utlottning eller om jag ska ha den till nästa beställningsdesign, det får vi helt enkelt se. Whatever.

Många tankar snurrar i mitt huvud just nu. De flesta är dåliga, men många är bra. Jag fokuserar på de bra. Nu ska jag pyssla lite till. Hörs om en stund.

Just det, jag är med i en tävling hos Emma. Man ska göra en bild med Tokio Hotel, en wallpaper eller en teckning eller något. En småkul tävling. Jobbigt att jag måste göra om alla storlekarna dock, eftersom hon vill ha dom i den minsta storleken. Men det fungerade bra och jag är nöjd. Får se hur det går i alla fall.

Glöm inte heller att rösta på mig här också. Nummer sju (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0