Shake that moneymaker!

Jag överlevde natten. Men har sovit skitdåligt. Är inte jätte trött, men inte jätte pigg heller.
Ska snart iväg till bussen. MAT. Jag har inga TV kanaler just nu. Det bara brusar. Känns inte okej.

Jag har föreläsning mellan 13.00-16-45, sen ska jag försöka få tag i en kalender. Funderar på att beställa härifrån dock. Är det någon av er som gjort det, är det bra?

Jag måste bara ha en, jag minns inget annars.
Vi hörs när jag kommer hem! Ha en bra dag, küss!

tack Malin för påminnelsen om TH kategorin, hade totalt glömt den, haha :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

När tror du att du kan göra headern? Skulle behöva den under veckan.



Har skrivit ett inlägg till dig på min blogg och där kan du ta en bild på mig som skafinnas i headern. Skicka ett mail till mig också där det står när du börjar med den och när den kommer att vara klar + behöver din adress. Ska skicka pengar. =)

2009-08-24 @ 11:31:21
URL: http://eemeliees.webblogg.se/
Postat av: Kristine

Nu kan jag se den :D Den blev skitsnygg :)

2009-08-24 @ 11:48:35
URL: http://missskellington.blogg.se/
Postat av: zizi

svar: du vet.. det är mycket möjligt att du svalde den.. enligt en bok med 600 onödig fakta så sväljer man 14 insekter i genomsnitt i sömnen och 3 spindlar (vaket som icke vaket tillstånd) varje år. Fast spindeln du berättade om var så stor så det hade du nog vaknat av ;P

Urgh....

2009-08-24 @ 14:48:26
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0