"Aw, come on.. It's sort of Rock n' Roll"

Nu börjar det rycka i kroppen..

Nu känner man att allting är på väg att kicka igång ordentligt nu. Många låtar ifrån det kommande albumet har läckt, och jag har älskat  varenda sekund av det jag har hört. Jag längtar sönder mig till videon, till deras kommande spelning och självklart till skivan. Jag längtar sönder mig till deras kommande turné och känslan jag vet att jag kommer att få första gången jag ser dom live. Det är på konserter då jag verkligen är glad över min längd och min kroppbyggnad.

Jag kommer att skrika, jag kommer att få ont i rygg och knän, jag kommer att skrika mig hes, jag kommer att vara med mina vänner och jag kommer att älska varje sekund av det. Jag vet att jag inte kommer att bli besviken. Jag har läst så många reseberättelser och fans första gång och jag vet att det är omöjligt att bli besviken. Varje dag bli saknaden större och större. Snart sätts karusellen igång, intervjuer, uppträdanden. Om åtta dagar är ni på scen igen, och det ska bli så himla kul att följa er denna omgången också.

Jag har verkligen saknat er.


Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

svar: Ja Bill tar man ju inte miste på och han imponerade mig trots allt och det ska bli riktigt spännande att se och höra det live! Men låten.. uh nej. Det var definitivt ingen dålig låt, bara så långt bort från mig. Blev så besviken över det, tycker verkligen inte om så programmerade låtar. Automatisch var mer lovande isåfall!



Åh jag längtar också sönder mig! Så kopiöst!

2009-08-19 @ 01:34:36
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, snart är de igång igen. Längtar!

2009-08-19 @ 17:49:57
URL: http://bleibenimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0