never mind the bullocks

god morgon! jag vaknade för tio minuter sen. ställde klockan så att jag inte skulle sova bort halva dagen.
har inte hunnit träffa anna ännu, hon jobbar nämligen. Eller jag tror det i alla fall för hon svarar inte på mitt sms.

ska gå ner till stan om en stund och fylla på mitt busskort och åka ut till a6 en sväng.
sen ska jag till bibblan och sen ska jag handla lite mat. ska bara kolla igenom ännu ett buffyavsnitt först :P

imorrn är det tenta mellan 8-13, segt, men jag hoppas att jag klarar den denna gången. Ska försöka lägga mig i tid ikväll också (yeah, right!). Blir nog inte så mycket kreativitet framför datorn idag ):

Vi hörs senare idag/kväll.




Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel tävling i bloggen!

sv; aah :D

2009-08-11 @ 11:46:42
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack så mycket för rösten! skriv gärna en kommentar om nästa inlägg som handlar om flickor som blir överfallna av killar som är jämnåriga!

2009-08-11 @ 13:03:48
URL: http://sexlovedrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0