Morrn!


Som ni kan se så är jag relativt nyvaken. Jag älskar verkligen min säng. Det är stället på jorden. Så himla underbar. Men å andra sidan, vem älskar inte sin egna säng?

Imorrn har jag ytterligare en tenta. Den sista för denna gången. Ska snart ner till skolan och sätta mig där. Jag längtar lite tills skolan börjar igen faktiskt. Vet ni? Schemat just nu är underbart. Jag börjar inte tidigt en enda dag! Vi börjar klockan ett och tre, förutom på fredagar då vi börjar åtta och slutar tolv! PERFEKT! Jag gillar't, ett schema precis i min smak (:

Nu ska jag pyssla lite med en bloggdesign och tänka lite på Anna som varit uppe sen sju och just nu är på jobbet (:

Oh, och Bill har piercat bröstvårtorna! HETT, HETT, HETT!

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv; haha yey xD

2009-08-14 @ 11:47:57
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: zizi

Djungelvrål är en av mina största svagheter :P

2009-08-14 @ 12:11:54
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0