Låååång dag.

Usch. kom hem för knappa halvtimmen sen. Är jätte trött, verkligen.

Jag har varit i Göteborg med lillebror och hjälpt honom att flyttstäda sin lägenhet. Han ska ha besiktning imorrn. Självklart görs allting i sista stund. Men nu är den ren och fin i alla fall.
Hälsade på storebror och vi käkade pizza och kollade på family guy (såå roligt!)

sen körde jag hem. höll på att somna halvvägs hemma och fick gå ut och ta lite luft. Hatar när det blir så.

Imorrn ska jag till Malmöfestivalen med några vänner. Kommer bli jätte skoj!

Sitter och kollar på ettan nu. En dokumentär om Coldplay. I love them.
Jag orkar inte tänka just nu, så jag återkommer lite senare, okej?

Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0