Jag är ganska duktig ibland.

Efter en liten tillsägelse ifrån min bror och en massa pepp ifrån Alex så lyckades jag till slut ringa till vaktmästaren och fick hit honom. Det tog en timme för oss att ringa honom, inte så dåligt!

 Han ska laga min lampa i badrummet imorrn. Alex hjälpte mig upp med min lampa i hallen så nu har jag lite LJUS också. Vad det var för fel med mitt kylskåp är pinsamt att säga så jag tänker inte ens nämna det. Vi lånade en borrmaskin av honom och borrade upp två hyllor i Alex lägenhet också som är så himla fin och mysig, precis så som jag vill ha det. Jag gillar inte min lägenhet och jag har kommit på vad det är: bokhyllan. Men den är full av saker så jag kan verkligen inte få bort den.

Detta, mina vänner blir publicerat under DAGENS I-LANDSPROBLEM.
Återkommer lite senare.

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja! Mailar dig direkt! =)

2009-08-25 @ 19:34:43
URL: http://eemeliees.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0