I'm on my way to the promised land

Jag kom just att tänka på en grej. Min bror ska flytta till London. Han ska gå en bartenderutbildning, och jag är sjukt glad för hans skull att han äntligen har bestämt sig för att göra något. Kursen är under fyra veckor och startar i slutet av september. Han hoppas på jobb i London efter kursen, och med tanke på avgångselevernas statistik så ser det ljust ut med jobb för hans del. Hur häftigt är inte det?

Men sen är det mindre kul att se någon annan leva en av sina drömmar. Men istället skapar jag mig egna och bättre drömmar.

Ska åka ner en sväng till Jönköping nästa vecka också. Bocka av diverse äckeltentor som ligger och släpar. Träffa kvinnorna osv, osv.

Nu ska jag sova, på riktigt.
Hörs imorrn, hoppas på fint väder. Det regnar tydligen på lägret nu, här hemma är det bara molnigt. Inget regn här inte. Det är skitvarmt inne också. Jag svettas. Jätte jobbigt, men det löser sig. Saknar verkligen min egna säng. Den är bäst.

Mina fötter ska få sig ett ordentligt fotbad också. Det behöver dom, stackarna.

(thank you.)

Kommentarer
Postat av: Mariam

yay she's baaaack ;)

2009-08-09 @ 11:41:29
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0