Hit me baby one more time.

Tentan gick nog ganska bra, men samtidigt vågar jag inte hoppas för mycket.
Jag blev lite glad när Anna försökte få tag i sin pojke förut. De ska åka till Malmö idag och hon trodde att han försovit sig eftersom han gick och la sig sjukt sent i går/morse.  Han hade nog nio missade samtal inom loppet av en halvtimme. Anna ringde dessutom och väckte en vän och bad honom att gå upp och kolla till hennes pojke. Illa, illa. Men ack så roligt. Hade jag varit i hennes sits hade jag varit fly förbannad. Men det ju bara jag.

Idag ska jag troligtvis bege mig av hem till Lidköping. Sitter och kollar tåg nu och förbindelserna är helt SKIT. Jag hatar't!
Det har fortfarande inte gått in att det är lördag idag och inte fredag, därav den dåliga tågförbindelsen. Det går ett tåg om två timmar, ska försöka hinna med det.

Min dator stannar hemma denna vecka. Jag ska ner till malmö och grejer och flänga runt i halva sverige och då är den bara i vägen *snyft* Vilket betyder EN VECKA UTAN PHOTOSHOP. Jag kan inte göra nya bloggdesigner, inte helt färdiga i alla fall. Illa.

Skriver mer när jag är hemma, ikväll någon gång.
Hörs då. Ha en wonderful lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0