Hej..

det slog mig precis att jag inte skrivit någonting idag. Jag är inte riktigt på humör för det.. Jag är trött. Jag är på dåligt humör.
Tentan gick helt okej. Tror att jag kommer att få åtta rätt ungefär (godkänt är 10) men jag är ändå väldigt nöjd med det.

Jag har färgat håret också, mörkare, så nu känner jag mig hemma igen. Det är ganska ojämnt, men det ser ändå ganska bra ut. Jag ska fortsätta på en bloggdesign nu och sen ska jag plugga till tentan som är på lördag. Skit att det inte var imorrn för då hade jag hunnit vara med på en fest hemma. Är så festsugen! Får ta igen det på måndag istället, då vi ska bjuda min kusin som nyss fyllt arton. Ser verkligen fram emot det. Kommer bli skoj.

Vi hörs kanske senare, annars hörs vi imorrn.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0