Hallo Leute!

Har precis kommit ut ur duschen. Mirre färgar håret med världens starkaste hårfärg, jag skojar inte! Det luktar apa! Starkt som satan! Det blir utgång ikväll i alla fall och vi peppar med Rammstein.

Vi var på Väla förut, som skrivet, och jag köpte smink, lika bra att passa på nu när jag hade mirris med mig. Så nu har jag en massa bra smink till bra priser. As nice. Hon ska hjälpa mig sen också och lära mig att sminka mig, eftersom jag är sämst på det, plus att hon ska lägga en snygg ögonskugga på mig också. Hon är så snäll ♥

får försöka ta kort innan vi drar ut. Funderar på att ta med mig kameran också, men vi får se hur det blir med det.
Hörs senare, dolls.

Küss

Och som sagt, jag svarar inte på några kommentarer förrän jag är hemma imorrn. Lättast när jag sitter vid min egna dator och har tillgång till allting.

Jag ignorerar er inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0