Götet imorrn.

Har precis bokat buss ner till Göteborg, ska ner dit imorrn och kolla efter kängor och en skinnjacka. Skinnjackan är prio ett, men hittar jag ingen blir det nog ett par kängor. Ska glida in på Shock och se vad dom har åt mig. Min bror fyller hela 28 år imorrn, så vi ska fira honom genom att äta ute på en Italiensk restaurang (vilket betyder lasagne för min del, äter alltid det på italienska restauranger, haha). Mormor ska nog också med tror jag. Vi ska ut till IKEA en sväng också och köpa ett par gardiner som var slut här i jönköping, men som dom får in imorrn i göteborg. Nice!

btw, dödade äckelspindeln igår. Den låg och väntade på mig i hallen när jag kom hem så jag smällde den med min sko.

Världen - Sofia
0 - 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0