...

Har kommit hem från skolan nu. Var på en föreläsning i Affärsrätt och kalkylering och det var faktiskt riktigt kul. Blev sjukt peppad av den föreläsningen. Kursen handlar mycket om eget företagande och företagens ekonomi och hur ett företag är uppbyggt, låter sjukt tråkigt - I know - men det var riktigt intressant.

Vi fick en uppgift idag som vi ska göra imorrn KLOCKAN NIO! Vi ska jämföra ett lokalt företag med ett liknande globalt företag och jämföra deras affärsidé, produkter/tjänster, marknad/kunder osv. Kan nog bli kul, hoppas jag.

Nu ska jag lägga mig lite på soffan. Har inte sett spindeln och jag tror att den är död, eller så dammsög jag upp den (vilket jag verkligen hoppas på).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0