DIRTY DIANA!

Ja, då var första tankspriddheten i jönköping för denna gången avklarad. Check. Inget jätte allvarligt dock, men ändå så typiskt mig. Jag hade varit och handlat och stod och väntade på bussen. Jag ställde ifrån mig matkassen och inväntade rätt klockslag. När bussen kom gick jag ombord och satte mig i sätet. När vi åkt i några sekunder ser jag min kasse stå och vänta på mig utanför bussen. Apa! Jag fick kliva av vid nästa hållplats och gå tillbaka.

Och för en stund sedan insåg jag att jag inte alls har tenta imorrn utan att det är på torsdag. Och att jag dessutom har en tenta klockan åtta på lördag! Så då blir det till att tvätta imorn istället. Anna och Andreas kommer hit sen och vi ska sätta oss ner och plugga, plugga, plugga.

Vilket betyder att jag måste städa och laga mat.
Det ser ut som kaos här.



I'd listen to her
'Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
'Cause he's taking you for granted
And everything you had got destroyed

It's a little too late for you to come back
Say it's just a mistake
Think I'd forgive you like that
If you thought I would wait for you
You thought wrong




Jag tänker på dig. Du är stark och du är värd så himla mycket mer än du tror.
Ge inte upp, Ich glaub an dich.
(you're my star on an empty sky)

Kommentarer
Postat av: Mariam

otj så mkt du har för dig! Hoppas du hinner med allt. =)

2009-08-11 @ 17:12:27
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0