Baby dry your eye.

Jag sover inte bra här hemma. Vet inte vad det är, men så fort jag kommer hem så sover jag oroligt och apdåligt.

Ska snart in till stan med mamma, ska åka och köpa telefon till henne och hälsa på mormor. Dom ska sälja våran mazda. Våran lilla älskling. Känns lite tungt, men ja, den är ju jätte jobbig att köra och startar lite när den själv känner för det så..

Jag är jätte rastlös utan min dator, vad tänkte jag med egentligen? Inte ta med den hem.. Jag är galen. Sitter framför pappas bärbara, det funkar det med. Widescreen, oh yeah.

Jag vill ha en minilaptop. Skulle vara perfekt för mig, så som jag flänger fram och tillbaka. Wonderful.

Min bror flyttar till london den 20e september. Dagen innan ska min kusin ha 25års fest. Mamma har bestämt sig att hon ska flyga nu.

"Det kommer gå bättre om du är med mig"
Jag har tydligen en ganska lugn inverkan på folk.

Nu ska jag bege mig. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0