Är lite bitter.

Jag har umgåtts med Anna och Alex hela dagen, det är dock inte därför jag är bitter. Jag är lite bitter för följande saker:

1. Vi var i tvättstugan förut och A:na fick syn på en gigantisk spindel. De skrek och sprang runt som två dårar, så lotten föll på mig att ta ut den. Ja, den var ganska stor. Typ fyra cm eller så. Jag försökte ta den med händerna, men den var riktigt snabb. Jag gick och hämtade lite papper och tog den och slängde ut den.

Jag lämnade dörren öppen och jäveln klättrade in igen. Jag skulle slänga ut den en gång till, men den smet in under soffan och nu har jag ingen aning om vart den är. Bara den inte kväver mig när jag sover är jag nöjd. Jag kommer döda den om jag ser den. Jag har gett den ett X antal chanser och nästa gång dör den.

2. Jag har inte fått mina pengar ifrån CSN. Jag har glömt att skicka in papper och jag kommer inte in på hemsidan med mitt bankID och koden har jag glömt. Jag har beställt en ny kod och den lär väl inte komma än på några dagar. Är någon av er förvånad? På riktigt.

3. Jag måste flytta härifrån. Jag måste ha miljöombyte, och då har jag ändå inte varit hemma på en vecka. Jag pallar inte att bo på samma ställe i mer än ett år. Jag känner mig bara instängd. "Jobbigt när du kommer att få barn" som Anna kläckte när jag nämnde det för dom förut.

4. Jag har inte råd med mat.

Ja, jag är bitter. Och nu ska jag städa.

Kommentarer
Postat av: zizi

Omg... du är märkt, jag lovar dig. Det är så spindlar gör, dom märker en om dom hinner undan när man försöker slänga ut/döda dom :0

2009-08-24 @ 00:02:20
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0