Alles gut?

Hemma efter en heldag i Göteborg. Hittade ett par kängor som jag antagligen kommer att beställa, men hittade ingen skinnjacka.

Vi åt på en liten mysig italiensk restaurang på Kungsgatan (mitt emot rockhouse) och jag är fortfarande propp mätt. Vi var på IKEA en snabbis och skulle köpa gardiner till mig, men dom var slut där också, inte okej. Vi kom därifrån med 25st pallar istället. Jag fick klättra i ställningarna för att ta ner en prototyp av pallen så att alla kunde test sitta den och kontrollera att den verkligen var okej.

Jag sitter och skissar på min kommande tatuering, som eventuellt kommer att bli en julklapp eller en födelsedagspresent till mig själv. Grundidén har jag, men den behöver verkligen bearbetas, och jag vill göra den helt själv.

Ska hänga in tvätten nu som jag inte orkade göra igår.. trist.

» I wonder - Diffuser

Kommentarer
Postat av: Alex

Duktig flicka :)

2009-08-30 @ 20:52:12
URL: http://alexandrahanninen.blogg.se/
Postat av: my

Sv: kanske för att jag älskar TH :D

2009-08-30 @ 20:58:54
URL: http://myranw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0