"Skadeglädje är den enda sanna glädjen"

Känner mig lite piggare nu än mot förut, men det känns som att jag håller på att bli sjuk (igen). Kanske stressar för mycket, men jag tror inte att det är det.

Har umgåtts med Anna nu på eftermiddagen och det gick upp för mig hur mycket jag saknat denna lilla virvelvind. Hon hade sådan träningsvärk efter ett body pump pass igår att hon inte kunde gå ordentligt, det var det roligaste jag sett på evigheter. Haha. Vi var ute på A6, och gick till IKEA och åt en liten meny med kötbullar för endast 16:-, vilket kap!

I natt funderade jag mycket över mitt liv. Jag tror att alla är födda med en viss talang som utmärker en ifrån alla andra, men att det bara är några få som upptäcker den. Jag väntar fortfarande på att jag ska upptäcka min, eller så har jag upptäckt den, men att jag inte förstått det själv ännu?

Nu ska jag plugga lite matte eftersom provet är imorgon! Aaaargh!
Sen ska jag ut och gå en snabbis för att sedan tillbringa ett X antal timmar framför datorn. Allt är på G nu, och det känns superb.

Leute, auf wiedersehen!

 

Jag saknar stunder som denna. Ta mig tillbaka!
Ulf, Elin, Viktor, Jimmy och Jag

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Nej men usch regnar det? ;/ Ja vi hörs senare på msn, ska kolla på standup ikväll så kommer hem lite senare, sitt du och pilla med galleriet lite bara eller något :) glöm inte loggan, mailade dig om det :) Puss baby <3

2009-04-08 @ 19:03:48
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0