Saker jag borde göra istället för att sitta vid bloggen

  • Sitta och skissa på logga i illustrator
  • Skissa på piktogram
  • Städa
  • Diska
Jag har varit duktig idag och sökt jobb. Jag hoppas verkligen att jag får något i sommar, för jag kommer verkligen inte palla att gå omkring hemma och inte göra någonting. Dessutom behöver man alltid pengar. Jag måste ha råd med konserter i höst/vinter (: Gud vad jag längtar! Det pirrar i hela kroppen bara jag tänker på det.

Funderar på om jag ska sticka hem i helgen eller inte, fast nej, det funkar inte. Har lovat Alex att umgås med henne på lördag då fredde jobbar.

Imorrn börjar vi klockan åtta och har föreläsning till kvart i tolv. Segt, segt, segt. Men det är en av föreläsningarna som jag verkligen, verkligen måste gå på. Dessutom måste jag haffa min projektgrupp också och bestämma lite saker med dom..

Jag funderar på ställen jag vill åka till i sommar. Blir nog bara göteborg för min del, om ens det. Möjligt att det blir en tripp till helsingborg också (:

Neh, nu måste jag börja med loggan. Küss


Seg, och seg, hyper seg.
Jag ser verkligen ut som en zombie, men jag kan bjuda på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0