Säga vad man vill..

men jag och pappa är bäst på att handla effektivt. Vi var inne på Willys i 20 minuter, det ni! Ändå handlade vi fyra matkassar. Helt okej. Haha, vi hade ju en inköpslista som mamma hade gjort åt oss (annars så hade vi glömt mer än hälften) så det var väl mest därför det gick så snabbt. Sitter i min säng med min dator i knät, min älskade dator. Dock funderar jag på att förflytta mig. Jag använder mig inte av datormusen just nu, utan plattan på datorn, och jag hatar att använda den. Dessutom har jag inte tillgång till min externa hårddisk heller, så jag kan inte jobba med några bilder eller något sånt. Grejen är att jag orkar inte, för nu sitter jag så himla bekvämt.

Min bror kom precis hem också, det hörs. Man hör våran bil på väldigt långt håll. Det är en ljusblå mazda ifrån 78. Den har fyra växlar, är trög som en traktor, och rena trafikfaran egentligen. Skulle man få en knuff av en annan bil när man sitter i den så dör man väl. Men den har sin charm och våra kompisar älskar den (:

Klockan är halv tolv och jag har redan lite tråkigt. Jag är ju van att vakna vid denna tiden hemma i Jkpg. Haha.
Snälla människor, ge mig ett jobb!!

Aj.. det låter som att jag måste hjälpa till med något just nu.. Viktor kom och gav mig en trött blick. Jag måste nog göra lite nytta... återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0