Promise I'll be kind.

sitter och pratar med min vän André på msn. Jag lovade mig själv för en timme sen att gå och lägga mig, men det blev inte så. Men snart, jag lovar.

André är någon som jag inte träffat på tre år. Det är helt sjukt vad tiden har runnit iväg. Jag lärde känna honom under sommaren 2006, kaos sommaren. Vi var ett gäng som umgicks väldigt intensivt, och det var väldigt skönt. Ibland kändes det som att jag bodde hemma hos honom. På många sätt saknar jag den sommaren, men samtidigt inte. Jag har aldrig mått så dåligt som jag gjorde då. Men jag träffade många underbar människor som förändrade mitt liv på många sätt.

Men i sommar ska jag träffa honom, äntligen. Jag saknar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0