problem.

vad vore världen utan problem? ganska så tråkig iofs.
Imorrn är jag ledig, men jag borde åka till skolan och göra klart en hemsida som skulle varit inne.. för ett tag sedan, men som vi har tills nästa vecka på oss att göra.

neh, nu ska jag fortsätta pilla med mirres hemsida, och sen ska jag se lite på tv och läsa en ny novell jag börjat läsa på någon sida. sen, sen ska jag sova. jag drack precis upp den sista mjölken och jag har ingen juice, så det får bli vatten för mig nu..

god natt, dröm sött!
fuck me through the monsoon

Kommentarer
Postat av: LINA

sv: tack <3

De köpte jag i en lite stad i Italien av någon galen man som sålde grejer på stan haah



<333

2009-04-02 @ 20:09:55
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0