Nah!

Varför är det alltid så här?
Så fort jag har något viktigt att göra så får jag helt plötsligt jätte mycket inspiration till något annat som jag absolut inte behöver göra. Jag har gjort tre nya headers till mig själv sedan igår. Jag vill inte ens byta :P

Men nu har jag äntligen fått tummen ur och skissar på en broschyr till vårt projekt. Det är duktigt av mig. Sitter och skissar lite i Illustrator och det är |--| så här nära att jag börjar på en sedan länge planerad illustration på Gustav i Tokio Hotel.

Vi får se.

Ska ner på stan sen en sväng också. Nice, nice.

Kommentarer
Postat av: victoria söderlund wahlström

Ja, tokio hotel spelar ju Live i sthlm till hösten/vintern ;P

2009-04-29 @ 12:51:12
URL: http://victoriasoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0