Morrn!

Åh, klickade mig in på cherrytreerecords.com, för att lyssna på meddelandet som Bill ska lämna till oss idag, men det är inte upplagt ännu. Så nu blev jag lite ledsen. Så jag får ta och lyssna på det när jag kommer hem istället.. suck. Ville vara först med det för en gångsskull ;)

Jag blev väckt av att min telfon ringde halv nio. Jag trodde det var alarmet, så jag tryckte på snooze knappen, men det visade sig att det var Anna panna som ringde. Hon kommer hem till jönköping idag (: wiee!

Ska börja med matten idag också, det är typ en sak jag inte förstår, och jag vet att martin kan hjälpa mig med det. Jag är ute i fruktansvärt god tid som vanligt.

Nu ska jag käka frukost, en banan. Ska köpa en macka i skolan sen också..
Hörs när jag kommer hem.
Küss
Hast Du etwas Zeit für mich, Dann singe ich ein Lied für Dich

Kommentarer
Postat av: Veronica

har inte du påsklov?:D det har jag så skönt;D

2009-04-06 @ 11:55:56
URL: http://veronicagerding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0