Morrn.

Jag var helt övertygad om att det var måndag när jag vaknade i morse. Tack och lov är det inte det.
Klockan åtta börjar en föreläsning i Webbprogrammering med Databaser. Den svåraste och jobbigaste kursen vi läser. Och jag och Alex ligger jätte efter, och jag skojar inte. Det är bara sorgligt.

Jag mår illa. Jag åt för mycket till frukost. Två glas juice och en macka med ost. Jag får köpa bananer idag och äta till frukost imorrn istället. Neh, nu ska jag börja klä på mig och packa ihop alla grejer som ligger utspridda över hela lägenheten.
Hörs senare! Ha en bra dag!

Jetzt und für immer

Kommentarer
Postat av: Emma

Kikar in :)

Snygg blogg :)

2009-04-16 @ 15:17:49
Postat av: eantonia

Nice blogg! :)

2009-04-16 @ 16:13:32
URL: http://eantonia.blogg.se/
Postat av: Sandra

hej ja kontakta mej gärna när du får tid igen..för jag skulle kunna göra vad som hällas för att få en ny blogg design, en enkel bara :) har du tid så hör av dej. Kram

2009-04-16 @ 17:32:59
URL: http://saandraass.blogg.se/s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0