I'm gonna shove it. And love it. And dance around above it!

Det jag nu kommer att berätta kommer att få mamman i Anna att himla med ögonen. Men jag kan bjuda på det.
Okej, följande händelse ägde rum för ungefär 20 minuter sedan:

Jag skulle baka chokladbollar, och strösockret i påsen har klumpat ihop sig och är stenhårt. Det är typ som en tegelsten. Jag skojar inte. För att försöka att få ut lite socker ur påsen dunkar jag den i diskbänken, men tycker inte att det är tillräckligt effektivt, så jag tar en gaffel och börjar hacka ner i påsen. Behöver jag ens fortsätta min historia? Tror inte det. Jag har nu ett sår på tummen i alla fall. Mer än så säger jag inte :D

Back to work ;)

Kommentarer
Postat av: Leonita

Hahaha, du är underbar!

2009-04-08 @ 20:49:15
URL: http://lilleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0