I'm burning can't you see?

Igår vart det grillning hemma hos en i klassen. Andreas hade jätte gott kött med sig som jag fick äta av. Supergott! Trevligt folk och musiken var okej, när vi fick bestämma (:

Det var meningen att vi skulle ut igår, men vi satsar på att gå ut idag istället. Vi har gratis inträde på centrum tydligen. Ska ner till Alex sen och grilla, dricka cider och köra singstar. Jag ska snart ta tag i min disk som stått där oroväckande länge. Det blir aldrig riktigt av. Sen måste jag plugga idag också.

Imorrn är det 1a maj och ni TH fans får inte glömma detta: http://kaulitzandthegs.blogg.se/2009/april/en-miljon-tittare-1-maj-2009.html en miljon känns väldigt optimistiskt, men det kan funka.

Nu blire disk.


haha, försökte ta några snabba bilder igår. Men bara denna blev något att ha :P
James Dean für immer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0