If you're cold, let my love make you warm.

Det är solsken ute! Gott, gott!
Jag kunde inte sova i natt utan somnade vid halv tre, tack och lov skulle jag inte upp vid sju, utan istället vaknade jag kvart i tio.
Idag är det dessutom första april. Det är snart maj och jag har fortfarande inget jobb, bajs. Men det löser sig förhoppningsvis.

Imorse vaknade jag och hade så ont i halsen att jag inte kunde svälja. Tror att jag börjar att få halsfluss igen, den brukar ju komma till mig två gånger om året ungefär, och gör att jag inte kan svälja, och om jag mot all förmodan gör det så känns det som knivar som sticker till i halsen. Ni som haft halsfluss vet ju hur det är.

Min bror fyller år nästa söndag, han blir tjugo år gammal! Det är helt galet, tyckte inte alls det var länge sen han var tretton och var jätte nervös över att börja högstadiet. Men tiden går lite för for för min smak. Vi ska gå ihop till en present, eftersom det lilla livet bara önskar sig dyra saker. Å andra sidan blir man bara tjugo en gång i livet.

Idag blir det banemej solglasögon för hela slanten!
Jag och Alex ska åka och simma om en stund, det ska bli riktigt skönt. Förr, när jag bodde i Lidköping simmade jag tre gånger i veckan, 1km varje gång. Det var så himla skönt. Nu ska jag försöka ta upp det igen, vi får se hur det går. Runt ett ska vi ha vår första fotolabb, och det ska bli riktigt kul!

Ha en bra dag, küss!!

En bra start på dagen:
Fina animationer på Tom ifrån Zimmer 483 dvd:n.
(Für Leonita!)

wo sind eure hände

Kommentarer
Postat av: Leonita

Was? Für mich? DANKE! <3 Du gjorde precis hela min dag, Ängel.

2009-04-02 @ 15:03:37
URL: http://lilleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0