Ich warte hier

Är hemma nu och jobbar lite. Sitter och tittar på mams, paps och min farbror. Dom sitter ute och fikar. Det ser mysigt ut.
Solen lyser nu bara för att jag beslutat mig för att sitta inne. Min bror är på väg till göteborg. Han ska på lägermöte och kommer hem i natt igen.

På tåget hem satt en unge framför mig i sätet, bakåtvänd och stirrade på mig. Det var sjukt jobbigt.. Jag hatar när folk stirrar på mig, speciellt barn för dom skäms inte fört heller..

Ikväll ska jag se på allt eller inget, en av världens bästa filmer :D
Just nu är det skönt att vara hemma. Får se vad som händer i påsk, om det blir något festande eller inte. Men något dyker säkert upp..

hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0