Hrm..

God morgon.. nej, skojade bara. Jag vaknade faktiskt för en timme sen. Det är illa, blir jag inte väckt kan jag typ sova hur länge som helst. Om jag inte sover hos någon annan, då brukar jag vakna i ganska okej tid ändå. Aight?

Hela gårdagen tillbringades i min soffa (bortsett ifrån dom två timmarna som jag var ute och gick i det underbara solskenet) framför From G's to Gents. Jag har fastnat framför det programmet nu, och dom visar de sista avsnitten nu. Jag måste ju se vem som vinner.

Igår kväll grillade vi och drack cider. Nom nom. Kvällen slutade med singstar hemma hos alex, och jag var bäst på't som vanligt. Det var riktigt nice (:

Idag är det tänkt att jag ska pyssla lite i Visual Studios. Men jag ska ut och gå en sväng först. Synd att solen gömmer sig idag, men det är säkert varmt ute ändå..

Hörs senare.


<3

Kommentarer
Postat av: LINA

haha den bilden är väl från när de klagar på hotelet xDLOVE IT

2009-04-05 @ 14:55:42
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0