Hey Leute!

Ja, imorrn ska jag åka ner till Göteborg över dagen. Dom ska kolla till min piercing. Håll tummarna för mig att jag inte ska behöva ta ur den!!

Det blir en snabbvisit, och jag ska träffa min bror/bröder också.

Lägger in lite nytt på ipoden. Det blir en salig blandning av Alphaville, Elvis Presley, Ramones, Lars Winnerbäck, Iron Maiden, Dream Theater (ja, det är sant Martin!) och Linkin Park.
Har varit helt off idag. As trött och allmänt seg. Lite smådeppig. Men det beror nog mycket på min piercing just nu. Typiskt att det ska hända.

Nu ska jag se lite på tv och DRICKA O'BOY, världens bästa dryck!
Sen ska jag plugga också..


sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Martin

Dream Theater! You go girl!

2009-04-27 @ 16:52:30
URL: http://blogg.boeckling.se
Postat av: LINA

Ha de grymt kul i Göteborg,





TH ,,, drooool ... kan de inte ah turne NUUUUUU

Jag DÖÖÖR MÅSTE SE DEM IGEN::......

2009-04-27 @ 17:46:09
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0