And after he's been hooked I'll play the one that's on his heart

Hey Leute!
Jag är hemma en snabbis nu. Har varit UTE I SOLEN i tre timmar. Min hud har nu gått ifrån kritvit till en ljusare nyans av beige. Körde Twister mot Alex och Jane och jag vann alla tre matcher, mohaha! Har ätit en massa kött också. Super gott!

Jag tog jätte snygga och smickrande bilder på mig själv igår. Dom ligger i Alex telefon och jag ska försöka skaffa dom. Jag är verkligen en mästare på att göra grimaser. Men det är ju för att jag hatar att vara med på kort (:

Om en stund ska jag hem till Alex och käka toast. Det är bra att A:na finns och ser till att jag äter ordentligt. Annars skulle det liksom aldrig bli av (:

Vi ska se på film också. Twilight, och säkert någon mer.
Hörs när jag kommer hem igen, om det inte blir alltför sent.
Ha en bra kväll, küss



Russian Roulette is not the same without a gun
And baby when it's love if it's not rough it isn't fun



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0