Hello Leute!

Allt väl med er idag?
Solen skiner och det är riktigt gött!

Var och simmade i morse (okej, runt ett)  och det var superskönt! Jag kom på att när jag blir rik (haha) så ska jag skaffa mig en egen bassäng, och ha den i ett rum med en stor musikanläggning, så att jag kan lyssna på musik samtidigt som jag simmar. Det skulle vara guld!

Var ute på A6 idag och köpte mig en ram. Ska rama in en Illustrerad bild på Billy K. Inte min egna dock, inte ännu. Men jag ska skicka några bilder till ett tryckeri snart, och rama in dom har jag tänkt. Måste samla på mig lite bättre och fler bilder först (:

Dagens låt:
Talk dirty to me - Poison

how wonderful life is, now you're in the world.


Nu ska jag ut och gå i det fina vädret, hörs senare!
küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0