Hej babes!

Jag är om möjligt ännu mer förkyld idag än än jag varit tidigare, jag tror att jag har feber också till råga på allt. Typiskt! När jag vaknade i morse (runt tolv) så låg jag bara kvar i sängen. Jag hade inga som helst planer för denna dagen och jag hade så fruktansvärt tråkigt. Alex fick upp mig ur sängen och jag var i skolan i typ 20 minuter förut och gjorde klart en av många ofärdiga uppgifter i Webbprogrammering med databaser kursen. Sen stack jag ut till A6. Jag är på bra humör tack vare det fantastiska vädret vi haft idag!

När jag kom hem väntade ett paket på mig. Det såg ut att vara något som jag vunnit på tradera, och jag försökte komma ihåg vad det var som jag hade bjudit på denna gången. Det var inget sådant, utan en väldigt försenad födelsedagspresent ifrån kvinnan i mitt liv. En tshirt som jag velat ha sen jag såg den för första gången. En tshirt på en av de snyggaste människorna som jag vet: James Dean. Visst är den snygg? Charlotte känner mig väldigt väl (: Hon är bäst.


Dessutom är Rebel without a cause är en av mina favoritfilmer (:

Nu ska Alex och Fredde komma hit en sväng och göra klart fotouppgifterna som vi har tills imorrn. Vi ska fota människor i ett mörkt rum med endast stearinljus som ljuskälla, knivigt, knivigt - men roligt, roligt. Men, jag måste panikstäda, måste gå..

Kommentarer
Postat av: Leonita

Fin Tee & fin Sofia!

2009-04-02 @ 22:30:09
URL: http://lilleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0