Doesn't count far or near, I am by your side

They (the fans) think the band will now be angry with all the fans: “No, not at all”, Tom makes clear. “The fans shouldn’t worry about that. We will never put them together in the same box as those stalkers. We can’t hold our fans responsible for the actions of a few insane girls. The opposite: we are happy our fans support us so much”.
källa

Om man ens tror att dom kommer att börja "hata" alla sina fans på grund av dom där tjejerna, så tycker jag bara att det är dumt. Självklart kommer dom inte att göra det.

Det är en stor skillnad på fans och stalkers. Riktiga fans respekterar deras privatliv. Dom är människor precis som vem som helst. Tokio Hotel har dom mest hängivna fans jag någonsin varit med om och det är så sjukt imponerande. Vi är bäst (:

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag kan säga såhär, att jag har aldrig trott att dem ens skulle hata oss fans. Men, jag har däremot haft i tanken att "tänk ifall dem tror att vi alla är stalkers" eller, mer denna då, "dem kanske inte ser skillnaden på ett fan och en stalker?" Förstår du hur jag menar? :P

2009-04-29 @ 21:05:29
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn - filosofi och psykologi

Så sant, så sant. :)



Får jag fråga, hur har du gjort för att få en bild här i kommentarsrutan?

Ha det bäst, bäst!

2009-04-29 @ 23:46:29
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0